torsdag 11. juli 2013

Kattungene er 1 uke gammel.



3 kommentarer:

  1. For noen nydelige småtroll:) Fortsatt er det nok Villemo som er favoritten hos Oda! Vi gleder oss til å hilse på de:)

    SvarSlett
  2. Stort grattis till era fina små <3 Håller tummarna för de fina små <3 Läste om dramatiken när de kom till världen och jag är så glad att Christa klarade sig trots allt <3 Och jag hoppas att minstingen Tengel går upp bra i vikt också.

    Vi verkar ha samma namntema på gång :) Sedan jag läste Sagan om Isfolket för första gången tidigt 90-tal har det varit bestämt att jag ska ha minst en Isfolkskull :) Det får bli i framtiden, men Villemo är mitt favoritnamn <3

    Stort lycka till med dina fina små
    Hälsningar
    Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marie. Det er så koselig med kattunger i huset.

      Slett