mandag 9. juli 2012

Siste oppdatering før ferien


Innvik i Stryn kommune


I dag reiser Ole Kristian og jeg til Innvik i Nordfjord. Barna har vært der i 2 uker allerede og levd livets glade dager. Vi vil få besøk av Benedikte, Jonas, Marius og Oda også. De er på gjennomreise fra Bergen til Måløy. 


Mamma sitter i skrivende stund på toget til Kråkstad for å passe kattene våres. Vi er SÅ privilegert som har henne som kan komme når vi er på ferie. Tusen takk :)





Som der ser så har jeg laget en egen side til My. Gå inn der og les og kos dere med de nyeste bildene av henne. 
Jeg var å besøkte henne i går, og hun er så rolig og sovnet på ryggen på fanget mitt. Virket nesten som hun skjønte at dette fanget skal hun sove mange timer på i fremtiden :)



2 kommentarer:

  1. God ferie!
    Hilsen Ellen

    SvarSlett
  2. Pass på sønnen min..... Flott han fikk lov å bli med
    Mvh Gunnar J

    SvarSlett