fredag 8. mars 2013

Vår i Hesteskoen

Endelig er våren her og jeg har måkt meg frem til kattegården for å ta noen utebilder av jentene våre. 
CarilloCat May B Me er 10 måneder i dag og er nå en voksen dame. Hun veier 3,5 kilo. Sibirkatter vokser sent så hun har mange år til på å vokse seg stor og fin (fin er hun allerede...) 
Hun vil nok alltid være lille My for meg. 

Jeg har flere utstillingsplaner denne våren. Det er My som skal stilles ut. 

Først ut er Trønderkatten. Fly og hotell er allerede booket. 

Etter det blir det Østfoldkatten i Fredrikstad og Lirak, Lørenskog ishall.

Om mine planer går i orden så må vi en tur til utlandet for å kunne få tittelen IC (internasjonal champion). Men det er så mange fine sibirkatter i både Norge og Norden så det er en lang vei å gå. 

Her er bilder som ble tatt i dag. 











1 kommentar:

  1. Fine puser:)
    Her er ikke mye vår her...JO sol er det jo, men det hjelper lite nå bakken er bunnfrossen:( Jaja kanskje det blir vår etter påske:) Har du fått barnevakt til dine søte små til konfen eller?

    SvarSlett