torsdag 22. oktober 2015

Det er liv i magen

Det finnes lite som kan måle seg med opplevelsen over å kjenne liv i en katts mage. Det kjente jeg i dag. Det er fortsatt ca. 2,5 uke igjen til Mys fødsel, men det blir liksom litt mer virkelig når jeg kjenner liv i magen. 

Jeg er fortsatt usikker på om hennes datter Tula er drektig. Jeg må nok smøre meg med litt tålmodighet noen dager til for å se om det er noen tydelige tegn. 

Disse små nurkene var My`s forrige kull. En av dem er Tula. Disse er snart 2 år gamle, bilde er tatt da de var 7 uker. 

Interesserte kjøpere må gjerne sende meg en mail når de ser at kattungene til My er født. Forventet termin er ca. 9. november-15. Jeg opererer ikke med venteliste. 


1 kommentar:

  1. Får du oransje kattunger? Hvis ikke, vet du om et annet seriøst oppdrett som har det? :)

    SvarSlett