onsdag 21. august 2013

Fòrvert ønskes til Christa Lind av Isfolket

Fra mitt første kull har jeg en jente som jeg kunne tenke meg å bruke videre i avl. Jeg har per i dag ikke mulighet til å ha flere katter her hjemme enn de 3 jeg har. Derfor søker jeg etter fòrvert til henne. Som fòrvert kjøper du henne og hun vil for alltid være hos deg. Den er din katt, med noen restriksjoner som at du også påtar deg å være med å stille henne ut en liten periode og at du er åpen for å ha kull hjemme hos deg. Om det blir 1. eller 2. kull blir vi enige om. Alle utgifter i forbindelse med svangerskap, fødsel og kattungene dekker jeg. Alle andre utgifter som det krever å ha en katt betaler du. 
Etter at Christa er ferdig i avl steriliseres hun og kan gå ute om du ønsker det. MEN inntil hun er kastrert må hun være inne. Om hun blir sluppet ut kan hun bli uønsket drektig og kan pådra seg smitte som gjør at hun kan bli syk. 

Vi lager en skriftlig avtale på hva som forventes av meg som oppdretter og hva som forventes av deg som fòrvert.

Om du synes dette høres spennende ut og har tid og overskudd så ta kontakt med meg. Christa er leveringsklar når hun er 12 uker, altså i slutten av uke 39. 







1 kommentar:

  1. Hei!
    Har du funnet en forvert til Christa?
    Mvh Aina

    SvarSlett