søndag 7. april 2013

Utstilling, Østfoldkatten 6.-7. april

To dagers utstilling i Fredrikstad.

Denne gangen var bare My med. Vi håpet at hun skulle ta sitt siste cert på lørdag for å bli Champion. Det gjorde hun. :)
 Ikke nok med det, men hun ble Nominert også. Hun var i panelet for Best In Show, men fikk ingen stemmer. Jeg var veldig fornøyd med første dagen. 
Vi overnattet hos May Tove, min sjef, fra lørdag til søndag. Hun bor i Sarpsborg. Etter en lang dag på utstilling (12 timer) så var det supert å få servert middag og vin hos henne. 
Tusen takk :)
Søndag tok My nok et Cert. Neste tittel er Internasjonal Champion. Her trenger hun tilsammen 3 cert. Ett av dem må være i utlandet. Så det blir kanskje en tur til Sverige i sommer. :)

Jeg er så stolt av My som er Champion, bare 10 måneder gammel :)

My til grunnbedømming

Jeg er veldig fornøyd med den nye burpynten som Tiril har sydd. Takk Hallvard for trykk av bokstaver


Her venter vi på nominering. I midten sitter oppdretteren til My. Kari Granaas Hansen

Vi venter på vår tur. 

Lykke (til venstre) og My opp til Nominering. 

My ble nominert


My i panelet. Da er det en assistent som bærer. Dommeren skal ikke vite hvem eieren er. 

Lykke til venstre og My i panelet. Lykke ble BIS. Gratulere så mye. 

My med Champion-sløyfen. 


2 kommentarer:

  1. Helle dussan. Er SÅ kry av dere. My har blitt stor siden sist jeg så henne. Og veldig fin.
    Gratulerer med alle resultater. Hun klarer nok den siste jeveste av dem alle. Internasjonal Champion. <3
    Mormor.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er mange titler igjen før hun er til topps ;)

      Slett